Net als elke andere organisatie heeft de overheid goede leiders nodig. Laten wij nu de beste kandidaten in ons landelijk netwerk hebben! Samen met jou kijken we naar welk type leider jullie zoeken. Door onze persoonlijke aanpak kun je erop vertrouwen dat de juiste kandidaat binnenkort bij jullie binnenloopt.
Wij verdiepen ons in jouw organisatie, de context en de te vervullen functie. We voeren intakegesprekken met een aantal functionarissen.
Op basis van de verkregen informatie stellen wij een uitgebreide profielschets op.
Wij gaan op zoek naar geschikte kandidaten via verschillende kanalen en met de specifieke functie vol in het vizier.
Uit alle aanmeldingen doen wij de voorselectie en genereren wij een eindselectie.
Jij voert de gesprekken met de door ons geselecteerde kandidaten, zodat jij je volledig kunt concentreren op de kandidaten om tot een goede keuze te komen.
Direct na afloop en een half jaar na aanstelling evalueren we het proces en het resultaat.
Een assessment moet inzicht bieden in de geschiktheid van een kandidaat in relatie tot de functie en in de ontwikkelbaarheid van relevante competenties, al dan niet vertaald naar een persoonlijk ontwikkelplan. Deelname aan het assessment resulteert in een concreet geschiktheids- en ontwikkeladvies, uitgewerkt in een helder geschreven persoonlijk rapport.
Wij vinden ontwikkeling en het delen van kennis belangrijk, daarom organiseren we meerdere keren per jaar interessante bijeenkomsten voor de aan ons verbonden interim-professionals.